شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید ال ای دی رشد گیاه (قسمت سوم)

۴ بازديد
 در دو قسمت قبل به راهنمای خرید ال ای دی رشد گیاه پرداختیم. امروز در ادامه این مقاله به معرفی بهترین ال ای دی های رشد گیاه خواهیم پرداخت. 
بهترین چراغ های رشد LED موجود کدامند؟
برای اطلاع از قیمت ال ای دی رشد گیاه به سایت ایران گرولایت مراجعه کنید. 

NextLightمگا
اگر به دنبال یک چراغ رشد LED برای باغبانی در مقیاس متوسط ​​یا حتی بزرگ هستید، این چراغ برای شما مناسب است. NextLight Mega یک چراغ رشد LED 650 واتی است اما می تواند جایگزین چراغ های رشد DE HPS 1000 واتی شود. NextLight Mega دارای ردپایی است که برای رشد چادرهایی به اندازه 4 فوت در هر طرف به اندازه کافی خوب است. در یک اتاق رشد معمولی، می تواند روشنایی را برای سطح کف تا 5 فوت در هر طرف فراهم کند. NextLight Mega همچنین کار فوق العاده ای در افزایش میزان برداشت شما انجام می دهد. NextLight Mega می‌تواند روشنایی را برای تحریک رشد جوانه‌ها فراهم کند، به طوری که برخی از تولیدکنندگان در یک برداشت 40 درصد عملکرد اضافی دریافت می‌کنند. با تمام مزایایی که به ارمغان می آورد، NextLight Mega باید در لیست ارتقا یا خرید شما باشد.    نوری LED Optic 8+   نوری
LED Optic 8+   Optic 8+ از Optic LED بهترین عملکرد را با تولیدکنندگان کوچک تا متوسط ​​دارد. با وجود COB LED بودن، Optic 8 می تواند نورپردازی را در مناطق رشد به اندازه 10 فوت در هر طرف فراهم کند.  غلظت نور آن به شما کمک می کند تا جوانه هایی با تراکم بهتر تولید کنید و پتانسیل برداشت تا 3 پوند را دارد. اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از برداشت خود ببرید، اما در فضاهای محدود کار کنید، از مزایای داشتن Optic 8+ در منطقه رشد خود لذت خواهید برد. همچنین با محیط‌های رشد مختلف مانند هیدروپونیک، آکواپونیک، ایروپونیک، تنظیمات خاک کار می‌کند.
   برای یک گزینه مقرون به صرفه تر ... اپتیک 6Optic 6 برادر کوچکتر Optic 8+ است. قابلیت های مشابهی دارد و تنها تفاوت آن تعداد LED های COB است. اگر بودجه شما برای Optic 8+ کمی زیاد است، در عوض Optic 6 را تهیه کنید.   گروه روشنایی باغبانی 650R  گروه روشنایی باغبانی 650R   گروه نورپردازی باغبانی 650R (HLG 650R) یک برد کوانتومی است که برای پرورش دهندگان مقیاس بزرگ طراحی شده است که فضای کافی برای ذخیره دارند. چراغ های HLG 650R آنقدر قدرتمند هستند که باید آن را بالاتر از اکثر چراغ های رشد LED آویزان کنید.
در حالی که بهترین عملکرد را در زمین های بلندتر دارد، دارای یک دیمر داخلی است که اگر فضای سر کافی ندارید، می توانید از آن استفاده کنید. با توجه به تمام قدرتی که HLG 650R می تواند برای گیاهان شما تولید کند، می توانید انتظار محصول قوی تری را در طول برداشت خود داشته باشید. از آنجایی که این یک LED با طیف کامل است، HLG 650R مراحل رشد را از ابتدا تا انتها پوشش می دهد، که در دراز مدت آن را ارزان تر می کند.   Electric Sky ES 300   Green Sunshine Co Electric Sky 300   Electric Sky ES 300 یک گزینه مناسب برای کسانی است که فضاهای محدودی دارند اما به دنبال افزایش مقیاس هستند. ES 300 چراغ رشد LED پرچمدار Electric Sky است. دارای یک خروجی رنگ باند پهن است که به شما کمک می کند تا رشد گیاهان خود را افزایش دهید و روند شکوفایی را تسریع کنید. ES 300 به تنهایی دارای ردپایی است که می تواند تا 15 فوت مربع فضا را روشن کند.
اما اگر به دنبال افزایش مقیاس عملیات خود در آینده هستید، می توانید ES 300 را با واحدهای دیگر زنجیر کنید و آنها را از طریق یک کنترلر کنترل کنید. یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن، قابلیت تنظیم زاویه نور است. شما می توانید آن را هر طور که می خواهید فوکوس کنید، بنابراین نور در مکان های مناسب قرار می گیرد. بنابراین، اگر شما یک پرورش دهنده تجاری هستید، یا فردی که علاقه زیادی به کشت در فضای داخلی دارید، ES 300 یک افزودنی ارزشمند است.   برای یک گزینه مقرون به صرفه تر ... الکتریک اسکای 180Electric Sky ES 180 برادر کوچکتر ES 300 است. این مزایا را به شما می دهد، اما در بسته بندی کوچکتر. یک ES 180 می تواند تا 8 فوت مربع از سطح رشد را پوشش دهد که برای چهار (4) گیاه عالی است.
همچنین می توان آن را با واحدهای دیگر زنجیر کرد تا مناطق بزرگتر را پوشش دهد. بنابراین، اگر بودجه کمتری دارید، می‌توانید ES 180 را در نظر بگیرید، به خصوص اگر برنامه‌هایی برای افزایش سریع دارید.   کالیفرنیا Lightworks SolarXtreme 1000  کالیفرنیا Lightworks SolarXtreme 1000   اگر صاحب یک باغ سرپوشیده کوچک تا متوسط ​​هستید، کالیفرنیا Lightworks SolarXtreme 1000 چراغ LED دیگری است که باید بررسی کنید. می تواند مناطق رشد تا 25 فوت مربع را پوشش دهد و طیف کامل است. SolarXtreme 1000 دارای امضای حرارت کم است که اگر فضای سر کافی برای نصب لامپ ندارید، ایده آل است. حداقل گرما به این معنی است که گیاهان شما از روز اول رشد محافظت می شوند. قابلیت های طیف کامل SolarXtreme 1000 آن را برای تمام مراحل رشد بدون تنظیمات بسیار ایده آل می کند. بنابراین، اگر شما نیز تازه وارد دنیای نورپردازی باغچه‌های داخلی هستید، این وسیله می‌تواند به شما کمک کند تا با زیر و بم آشنا شوید.   برای یک گزینه مقرون به صرفه تر ... 
کالیفرنیا Lightworks SolarXtreme 500   کالیفرنیا Lightworks SolarXtreme 500   کالیفرنیا Lightworks SolarXtreme 500 نسخه کوچک شده SolarXtreme 1000 است. در حالی که SolarXtreme 500 یک نسخه کوچکتر است، بازده ویژگی ها را کاهش نمی دهد. شما عملکردی مشابه SolarXtreme 1000 دارید، فقط در یک فضای کوچکتر. SolarXtreme 500 در چادرهای رشد تا 16 فوت مربع بهترین عملکرد را دارد. اگر به دنبال تجهیزات کم مصرف تر هستید، SolarXtrme این کار را به خوبی انجام می دهد، زیرا در مقایسه با سایر چراغ های LED رشد تنها 50 درصد برق مصرف می کند.  
 نوری LED اپتیک 1Optic 1 by Optic LED یک LED COB است که در فوکوس کردن در فضاهای کوچک کار بسیار خوبی انجام می دهد. اگر فضای محدودی دارید، Optic 1 یک گزینه عالی برای در نظر گرفتن است، زیرا می تواند چادرهای رشد تا 9 فوت مربع را روشن کند. Optic 1 در اتاق‌های رشد بزرگ نیز کار می‌کند، اگر تصمیم به افزایش مقیاس بگیرید. می توانید لنز آن را برای زاویه بازتر ارتقا دهید و آن را با سایر Optic 1 ها زنجیر کنید تا نور بهتری داشته باشید. اگر قصد دارید محیط های رشد مختلف را چرخه بزنید، Optic 1 نیز معجزه خواهد کرد. می تواند روی خاک، هیدروپونیک، ایروپونیک و آکواپونیک کار کند.       نتیجهسرمایه‌گذاری روی چراغ‌های رشد LED تصمیم هوشمندانه‌ای است، به خصوص اگر می‌بینید که برای مدت طولانی مشغول باغبانی داخلی هستید. اگر به خوبی از آنها مراقبت شود، چراغ های رشد LED می توانند بیش از پنج (5) سال قبل از اینکه علائم فرسودگی و پارگی را نشان دهند، برای شما دوام بیاورند. در حالی که ممکن است هزینه از قبل کمی زیاد باشد، بازدهی که از این سرمایه‌گذاری به دست می‌آورید در کوتاه‌ترین زمان برای خود پرداخت می‌شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.